Šiaulių arena: ieškome komandos nario

Šiuo metu prie mūsų komandos prisijungti kviečiame Klientų aptarnavimo ir pardavimų vadovą (-ę) arba Klientų aptarnavimo ir pardavimų vadybininką (-ę)

  • KLIENTŲ APTARNAVIMO IR PARDAVIMŲ VADOVAS (-Ė)

Pardavimų vadovas bus atsakingas už pardavimų stategijos kūrimą ir įgyvendinimą, ryšių su klientais kūrimą, palaikymą bei pardavimus jiems. 

DARBO TURINYS

  • Veiklos rezultatų planavimas, konkurentų bei rinkos analizė.
  • Aktyvi naujų klientų paieška ir arenos paslaugų pardavimas.
  • Santykių su naujais ir esamais klientais palaikymas ir vystymas.
  • Parduodamų produktų kūrimas, asortimento plėtra.
  • Pardavimų projektų valdymas nuo  komercinio pasiūlymo, pardavimo sutarties parengimo iki projekto įgyvendinimo, palaikymo.
  • Biudžeto planavimas, stebėsena, savalaikis reagavimas į rezultatus.
  • Gerosios klientų patirties nuo pirmojo kontakto  su klientu iki pat projekto užbaigimo kūrimas.

TIKIMĖS IŠ JŪSŲ

  • Turite sėkmingos pardavimų patirties.
  • Turite puikius lyderystės, organizacinius bei derybų įgūdžius.
  • Esate orientuotas į rezultatą, gebate suprasti klientą bei jo poreikius.
  • Gebate planuoti ir greitai bei savarankiškai priimti sprendimus.
  • Esate komandos narys.
  • Sklandžiai kalbate ir rašote lietuvių kalba, turite geras anglų kalbos žinias.
  • Esate įvaldęs analitiką, turite stiprius MS Office įgūdžius.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

SIŪLOME

  • Darbo  atlygį nuo 2 300 eur (neatskaičius mokesčių) bei priedus priklausančius nuo pardavimo rezultatų.
  • Galimybę nemokamai lankytis arenoje vykstančiuose renginiuose.
  • Dinamišką, pilną iššūkių darbą  bei profesinį tobulėjimą.
  • Galimybę įgyvendinti naujas idėjas bei darbines ambicijas.

 

  • KLIENTŲ APTARNAVIMO IR PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė)

Ką tektų daryti?

  • Būsite atsakingas (-a) už aktyvų naujų klientų pritraukimą bei arenos produktų pardavimą jiems.
  • Santykių kūrimas ir palaikymas su esamais bei naujais verslo klientais, pagalba išsprendžiant jiems kilusius klausimus.
  • Pagalba VIP klientams renginių metu.
  • Sudaryti ir administruoti sutartis.
  • Siekti asmeninių bei įmonės tikslų.

Mes tikime, jog būsi sėkmingas (-a) šioje pozicijoje, jeigu:

  • Turite aktyvių pardavimų patirties (potencialių klientų duomenų bazė privalumas).
  • Mėgstate bendrauti su klientais ir pasiūlyti jiems tinkamiausius sprendimus.
  • Patikimai ir laiku atliekate pavestus darbus ir užduotis;
  • Išmanote darbą kompiuteriu (MS Office).

Mes siūlome

  • Darbo  atlygį nuo 1500 eur (neatskaičius mokesčių) bei priedus priklausančius nuo pardavimo rezultatų.
  • Galimybę nemokamai lankytis arenoje vykstančiuose renginiuose.
  • Dinamišką, pilną iššūkių darbą  bei karjeros galimybes.

Su arenos produktais verslui galite susipažinti čia: https://siauliuarena.lt/arena-verslui/

Savo CV, nurodydami aplikuojamą poziciją, siųskite info@siauliuarena.lt

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.