Šiaulių arena jungiasi prie „Circle K“ emocinės gerovės iniciatyvos „O jei be pykčio?“

Artėjant intensyviam renginių sezonui, Šiaulių arena prisijungia prie „Circle K“ inicijuotos darbuotojų emocinės gerovės iniciatyvos „O jei be pykčio?“. Šios iniciatyvos tikslas – užtikrinti, kad kiekvienas komandos narys darbe jaustųsi saugiai ir netaptų atsitiktinės agresijos ar neapykantos taikiniu. Prisidėdama prie šios iniciatyvos, Šiaulių arena siekia kurti saugesnę, empatiškesnę ir draugiškesnę aplinką tiek darbuotojams, tiek lankytojams.

Pyktis visuomenėje

Pastaraisiais metais išaugęs visuomenės nerimas ir stresas dažnai virsta pykčiu, kuris atsispindi kasdieniuose santykiuose. Aptarnavimo sektoriaus darbuotojai tai jaučia itin dažnai – jie susiduria tiek su šypsenomis, tiek su klientais, kurie neigiamas emocijas išlieja ant jų.

2022 metų rugpjūčio-rugsėjo mėnesį buvo atlikta aptarnaujančio sektoriaus darbuotojų apklausa (400 apklaustųjų, Intra research), kuri atskleidė:

  • 61% bent kartą yra patyrę psichologinį, žodinį smurtą iš klientų.
  • 40% apklaustųjų susiduria su netinkamu klientų elgesiu kasdien ar bent kartą per savaitę.
  • Tik 7% apklaustųjų teigė, kad nėra susidūrę su netinkamu klientų elgesiu.
  • Dažniausiai apklaustieji susiduria su: įžeidinėjimais, necenzūriniais žodžiais iš klientų pusės (69%), vengimu susimokėti už prekes ir paslaugas (36%), grasinimais (33%).
  • 56% apklaustųjų, kuriems klientai yra grasinę, teigė, kad su tokiu elgesiu susiduria dažnai (kasdien ar bent kartą per savaitę).
  • Seksualinį priekabiavimą yra patyrę 7%, fizinį smurtą 5% apklaustųjų.
  • 50% apklaustųjų nuomone darbdaviai neskiria pakankamai dėmesio kovoti su netinkamu klientų elgesiu.

„Ne paslaptis, kad renginių metu pasitaiko įvairių situacijų: nuo mandagių šypsenų iki užgaulių replikų darbuotojams ar savanoriams ar atviro pasipriešinimo apsaugos darbuotojams. Prisijungdami prie iniciatyvos „O jei be pykčio“, norime paprašyti lankytojų elgtis mandagiai ir atkreipti dėmesį, kad nei žodinis, nei fizinis smurtas arenoje netoleruojamas. Mes darome viską, kad lankytojų apsilankymas būtų malonus, todėl prašome padėti mums užtikrinti pozityvią atmosferą ir mūsų komandos nariams“ – sako Šiaulių arenos renginių vadovė Jovita Gadeikienė.

Pagarba personalui – visų atsakomybė

Šiaulių arenos komandą sudaro įvairių sričių darbuotojai: administracija, apsaugos darbuotojai, barmenai, padavėjai, valytojos ir savanoriai. Visi jie stengiasi, kad lankytojai galėtų mėgautis aukščiausios kokybės renginiais ir paslaugomis. Tačiau darbuotojų pastangos bus sėkmingos tik tuomet, kai lankytojai prisidės gerbdami personalą, laikydamiesi arenos taisyklių, išlikdami empatiškais, o pastebėjus netinkamai besielgiantį žmogų – neliktų abejingais.

Prisijungdama prie iniciatyvos „O jei be pykčio?“, Šiaulių arena kviečia lankytojus tapti pozityvios atmosferos kūrėjais ir kurti erdvę, kurioje gera būti visiems.